Oldtimers
Naast ‘Het gras is groener’, heb ik een tweede passie: oude auto’s. En niet zomaar oud, en niet zomaar auto’s. De meeste van Frans fabricaat (behalve de Ford en de Fiat) uit de tweede helft van de 60er en de eerste helft van de 70er jaren. Allemaal in een uitstekende conditie, goed door mij onderhouden (wie weet nog van het bestaan van het Bovag-diploma?), gekeurd en verzekerd. Rijklaar dus, om lekker in te rijden.
|
Lijkt het je leuk om een rit te maken door de franse heuvels in een van de 8 modellen, dat kan!
Je kunt bij ‘Het gras is groener’ een of meerdere auto’s kiezen, je krijgt daar (per auto) een chauffeur bij, en vervolgens kies je een bestemming voor een dagdeel (met of zonder Nederlandstalige rondleiding). Met je gezin, met opa en oma die zijn meegekomen, met je vriendenclub, met je partner, en, waarom niet, lekker alleen (ieder zijn ‘guilty pleasure’)!
Waarom met chauffeur? Dat is op de eerste plaats een simpele verzekeringskwestie, en natuurlijk speelt ook de nogal gevoelige en aparte bediening van deze auto’s een rol.
Staat je favoriete bestemming (op maximaal een half uurtje rijden vanuit Het gras is groener) er niet bij? Overleg het met mij, ook hier maak ik van maatwerk een erezaak!
Je kunt bij ‘Het gras is groener’ een of meerdere auto’s kiezen, je krijgt daar (per auto) een chauffeur bij, en vervolgens kies je een bestemming voor een dagdeel (met of zonder Nederlandstalige rondleiding). Met je gezin, met opa en oma die zijn meegekomen, met je vriendenclub, met je partner, en, waarom niet, lekker alleen (ieder zijn ‘guilty pleasure’)!
Waarom met chauffeur? Dat is op de eerste plaats een simpele verzekeringskwestie, en natuurlijk speelt ook de nogal gevoelige en aparte bediening van deze auto’s een rol.
Staat je favoriete bestemming (op maximaal een half uurtje rijden vanuit Het gras is groener) er niet bij? Overleg het met mij, ook hier maak ik van maatwerk een erezaak!
Tarief
€ 195,- per auto, per dagdeel
Inclusief chauffeur en brandstof.
Exclusief eventueel entreegeld, een Nederlandstalige rondleiding (voor het geval ik dat niet zelf doe) of een goed gevulde picknickmand.
Reserveren in overleg, in verband met beschikbaarheid van de auto’s en zijn chauffeur.
Inclusief chauffeur en brandstof.
Exclusief eventueel entreegeld, een Nederlandstalige rondleiding (voor het geval ik dat niet zelf doe) of een goed gevulde picknickmand.
Reserveren in overleg, in verband met beschikbaarheid van de auto’s en zijn chauffeur.
Bestemming - ideeën
- Collonges-la-Rouge
- Turenne
- Curemonte
- Een restaurant naar keuze
- Wijnproeverij ‘Mille-et-une-pierres’ in Branceilles
- …
De auto's, oftewel 'Les voitures'
Het eendje ! Een 2CV uit 1969
|
DSuper 70 uit 1970
|
Citroen GS Break Club uit 1976
|
Citroen CX 2200 Pallas uit 1976
|
Peugeot 404 GL uit 1963
|
Peugeot 504 GL uit 1972
|
Renault 4
Simca 1500 break GLS uit 1966, DE auto voor een picknick !
|
Renault 10 Major uit 1968
Ford 12 M uit 1968
|
Fiat 1800 uit 1961
|